Service: de essentie van onze samenwerking

Wij zijn er ons ten volle van bewust dat de graad van tevredenheid over de samenwerking in grote mate wordt bepaald door de dienst-na-verkoop. Daarom stellen we alles in het werk om de kwalitatieve invulling van de serviceovereenkomst te garanderen.

Onze gecertifieerde servicedienst en al haar medewerkers hanteren de hoogste kwaliteitsnormen en verbinden er zich toe uw 'downtime' tot een minimum te beperken. Uw interventieaanvraag wordt online verwerkt en onmiddellijk verstuurd naar de regio-engineers, wat resulteert in extreem snelle interventietijden. Indien mogelijk bieden we onmiddellijk hot-line support.

Onze service-engineers beschikken over voldoende wagenvoorraad om de meeste interventies na het eerste bezoek op te lossen. In onze magazijnen wordt de volledige voorraad wisselstukken van elk type toestel regelmatig gecontrolleerd en op peil gehouden.

Bij uitzondering kunnen we beschikken over een on-line dienst met het EPC (European Part Center), van waaruit 24-uur levering wordt gegarandeerd. Indien noodzakelijk beschikken we over een aanzienlijke voorraad depannagetoestellen, waarbij we ten alleen tijde uw productie kunnen garanderen.

Met het Digimax Europe service-engagement bieden we totale ontzorging over de technische aspecten van uw kantoorapparatuur.